2015. gada decembrī pasaulslavenās grāmatvedības firmas PricewaterhouseCoopers automašīnu analīzes komandas Autofacts ziņojumā “Dinamiskā un tendences globālajā un Ķīnas auto tirgū” tika prognozēts, ka 2016. gadā Ķīnas vieglo transportlīdzekļu ražošana sasniegs 25 miljonus vienību, salīdzinot ar aptuveni 8,2 % pieaugumu 2015. gadā; vieglo transportlīdzekļu ražošana līdz 2021. gadam sasniegs 30,9 miljonus vienību, un no 2015. gada līdz 2021. gadam saliktais gada pieauguma temps sasniegs 5 %.
Attiecīgi automašīnu skaits Ķīnā turpina pieaugt, 2007. gadā sasniedzot 57 miljonus, bet pēc nokrišņu daudzuma gadiem 2015. gadā sasniedzot 172 miljonus. Gada saliktais pieauguma temps ir aptuveni 14,8%. Saskaņā ar šo tempu paredzams, ka 2020. gadā automašīnu skaits Ķīnā pārsniegs 200 miljonus.
Saskaroties ar tik lielu automašīnu tirgu, arī automašīnu aksesuāru tirgus būs veiksmīgs. Tādējādi automobiļu salonu nozarei būs šādas īpašības:
Zīmola veidošana: Pašlaik Ķīnas auto aksesuāru tirgū vēl nav parādījušies ne ļoti labi pazīstami zīmoli, ne arī ļoti lieli uzņēmumi ar pietiekamu ietekmi. Tomēr neapšaubāmi, līdz ar cilvēku dzīves līmeņa uzlabošanos, automašīnu īpašnieku zīmola patēriņa apziņa ir kļuvusi ļoti spēcīga. Tirgū tiks ražoti labi pazīstami uzņēmumi, kas kļūs par prioritāti automašīnu salonu iegādei.
Pielāgošana: Kā norāda nosaukums, tā mērķis ir nodrošināt personalizētus automašīnu salonu risinājumus un ļoti īsā laikā apmierināt pieprasījumu. Vienlaikus īpašnieks var piedalīties arī savu automašīnu projektēšanā un ražošanā, pakāpeniski kļūstot par daļu no augstas klases īpašnieku prasībām.
Orientēts uz augstas klases produktiem: Kā minēts iepriekš, ekonomiskā attīstība veicina cilvēku patēriņa līmeni tiešā veidā, tāpēc pieprasījums pēc augstas klases precēm tirgū pieaug. Auto aksesuāru tirgus tiks sīkāk sadalīts, lai nodrošinātu augstas klases pakalpojumus augstas klases automašīnu īpašniekiem. Tie parādīsies augstas klases automašīnu salonu zīmolu tirgū un kļūs par īpašniekiem ar vairāku atbilžu iespējām.
Individuācija: Klientu grupas tiks sīkāk iedalītas, piemēram, pēc vecuma, nodarbošanās, transportlīdzekļa, automašīnas klases, dzimuma, vēlmēm, kas var kļūt par klientu grupu atsauces standarta apakšnodaļu. Automašīnu aksesuārus var pielāgot arī atbilstoši grupas apakšnodaļas diversifikācijai.
Drošība: Drošība vienmēr ir bijusi galvenā prioritāte. Automašīnā ir jāuzstāda drošības spilveni: viens vadītāja pusē un otrs otrā pilota vietā. Dažas luksusa klases automašīnas var būt aprīkotas arī ar aizmugurējo sēdekļu un sānu drošības spilveniem. Taču neatkarīgi no automašīnas modeļa drošības spilvenu sistēma var palielināt drošību, aizsargājot pasažierus automašīnā.
Tāpēc tik lielā tendencē ir ļoti liels pieprasījums pēc straujas automobiļu salonu izstrādājumu ražošanas un kvalitātes uzlabošanas. Labs zirgs atbilst labiem segliem.Automātiska lāzergriešanas mašīnaGolden Laser piedāvā pielāgotus risinājumus automobiļu salonu nozarei.
Automobiļu salons /gaisa spilvenu lāzergriešanas mašīna
Tā ir perfekta optisko, mehānisko, elektrisko un vadības tehnoloģiju kombinācija rūpnieciskiem lietojumiem, galvenokārt pateicoties optiskajai sistēmai (vācu ROFIN uzņēmuma RF CO2 lāzers), kustības vadības sistēmai (uzlabota zobrata un zobrata konstrukcija ar frēzētu zobratu un zobratu), griešanas objektam (gultai), daudzpadeves sistēmai, cilvēka un mašīnas saskarnei, griešanas modulim, dzesēšanas sistēmai un izplūdes sistēmai.
Lai apmeklētu un iepazītos ar vairākiem lieliem automašīnu detaļu ražotājiem un daudzu gadu garumā izpētītu automobiļu tirgu, šis jaudīgais, lielformāta, automātiskais automobiļu salons /gaisa spilvenu lāzergriešanas mašīnaradās. Tāpēc neatkarīgi no tā, no kurām detaļām to novērot,lāzergriešanas mašīnair izcils pētniecības un attīstības komandas sasniegums pēc rūpīgas izpētes.
Kā jau varat iedomāties, lāzergriešanas iekārta ievērojami palīdzēs automašīnu salonu biznesa attīstībai. Vēl svarīgāk ir tas, ka tā ne tikai uzlabos apstrādes efektivitāti un produktu kvalitāti.