Patēriņa uzlabojumu viļņa ietekmē
Iepakojuma dizaina izmaiņu vēsture.
Patērētāji iegādājas ne tikai produktus, bet arī iepakojumu.
Iepakojuma kaste jau ir pārkāpusi funkcionālo atribūtu darbības jomu,
un uzņemas lielākas zīmola publicitātes lomu.
Lāzergravēšanaiepakojuma kaste, piešķiriet produktiem bezgalīgu radošumu,
un rada unikālu zīmola atmiņu.
Skaisti izstrādāta iepakojuma kaste var atstāt iespaidu uz cilvēkiem.
Papildus augstajam izskata līmenim, kastei jābūt arī zīmola atpazīstamībai.
Saskaroties ar žilbinošu tirgū pieejamo kastu klāstu,
No pirmā acu uzmetiena nav viegli piesaistīt prasīgus patērētājus.
Thelāzergravēšanaprocess ar ārkārtas maģijas ilūziju
liek iepakojuma kastei acumirklī piesaistīt cilvēku uzmanību,
stimulējot patēriņu neredzamā veidā.
Iepakojuma kaste nav tikai iepakojums,
Tā ir arī zīmola kultūras vide.
Lāzergravēšanas papīrspiepilda kasti ar idejām un dvēseli,
Ātra informācija par produktu patērētājiem,
Arī veiksmīgi nodrošināt unikālu zīmola kultūru,
Patērētāju sirdīs ir dziļi iedvests zīmola tēls.
Iepakojums patēriņa modernizācijas laikmetā
vajadzētu līdzsvarot pretrunu starp pārdošanu un vides aizsardzību.
Nepiesārņojoša lāzertehnoloģija iegravē pārstrādājamas papīra kastes, lai samazinātu iepakojuma radīto piesārņojumu.
Vienlaikus turpināt zīmola labvēlīgo pozīciju patērētāju sirdīs.
Patērētāji ir pārsteigti par zīmola nodomiem,
Tādējādi tiek uzlabota zīmola reputācija.
Kaste ir produkta iepakojums,
Arī pilns ar “tēlu, kultūru un vērtībām”.
Lāzergravēšanalauž tradicionālo iepakojuma dizaina koncepciju,
Apvienojot iepakojuma skaistumu un komerciālo pievilcību,
Lai cilvēki iemīlas no pirmā acu uzmetiena,
Atstājiet unikālu un skaistu zīmola atmiņu.