Epidēmiju novēršana un kontrole ir aizraujoša cīņa un grūts pārbaudījums. Kopš 2022. gada 21. novembra, lai stingri īstenotu vispārējo stratēģiju "ārējā ievešanas novēršana un iekšējā atsitiena novēršana", Golden Laser tika slēgts uz 9 dienām, lai samazinātu nebūtiskā personāla iziešanu no tirdzniecības vietas un stingri kontrolētu nepiederošās personas.
Grupas vadībā Golden Laser ir veicis visaptverošu plānošanu un rūpīgu izvietošanu, uzņēmies atbildību visos līmeņos un nostiprinājis ķēdi, no vienas puses pārņēmis epidēmiju profilaksi un kontroli, bet no otras puses – ražošanu un piegādi, nepārtraukti uzlabojis savas zinātniskās un precīzās profilakses un kontroles prasmes un garantējis spēcīgu un sakārtotu ražošanu un darbību.
Kas teica, ka ikdienišķās pozīcijās nav varoņu? Kritiskajā sacensību periodā ar laiku un vīrusu mēs pārvaram grūtības, apvienojamies un sadarbojamies, nepārtraukti cīnāmies, cenšamies cītīgi, darām visu iespējamo ikdienišķās pozīcijās, sargājam zelta lāzera pozīciju un nodrošinām stabilas garantijas ilgtermiņa drošas un stabilas ražošanas, kā arī augstas kvalitātes un ātras uzņēmuma attīstības nodrošināšanai.
Lai nodrošinātu uzņēmuma līgumā paredzētā aprīkojuma savlaicīgu piegādi, gandrīz 150 Golden Laser darbinieki paliek savos amatos, lai nodrošinātu ražošanu, kad industriālais parks ir pilnībā slēgts, un turpina strādāt pie ražošanas līnijas, lai turpinātu darbu. Ārpus parka darbinieki, kuri neieradās savos amatos, īstenoja mājasdarbus un centās aptvert un veicināt gan epidēmiju profilaksi un kontroli, gan ražošanu un darbību, kā arī izspēlēja "pretepidēmijas un ražošanas garantijas" kombinēto sitienu komplektu.
Mārketinga komanda aktīvi pielāgo savu pārdošanas domāšanas veidu un cenšas reaktīvu pieeju pārvērst proaktīvā.
Vietējā tirgū pārdošanas un pēcpārdošanas komandas uzņēmās iniciatīvu apmeklēt klientus un risināt problēmas uz vietas dažādu izstāžu atlikšanas vai atcelšanas gadījumā.
Runājot par starptautisko pārdošanu, mārketinga komanda devās uz ārzemēm, aktīvi piedalījās nozares izstādēs Āzijā, Eiropā un Amerikā, uzņēmās iniciatīvu apmeklēt klientus, iepazīstināja ar uzņēmuma attīstību un plānošanu, palīdzēja klientiem analizēt tirgus situāciju un formulēt pretpasākumus, kā arī savlaicīgi risināja klientu norādītās problēmas uz vietas, kas veicināja klientu uzticību Golden Laser zīmolam.
Septembris
Vjetnamas apdrukas komplekts 2022. gadam
Oktobris
Printing United Expo 2022 (Lasvegasa, ASV)
Pack Print International (Bangkoka, Taizeme)
EURO BLECH (Hannovere, Vācija)
Novembris
MAQUITEX (Portugāle)
Apavi un ādas izstrādājumi Vjetnamā 2022. gadā
JIAM 2022 Osaka Japāna
Saskaroties ar Āzijas, Eiropas un Amerikas tirgiem, Golden Laser ārējās tirdzniecības komanda nekad nav apstājusies. Mēs aktīvi piedalāmies dažādās profesionālās izstādēs, piemēram, poligrāfijas un iepakojuma, digitālās drukas, tekstila un apģērbu, ādas un apavu, tekstila iekārtu un metālapstrādes izstādēs, un esam Golden Laser zīmols. Paplašināšanās ārzemēs paver labas tirdzniecības iespējas.
Izstādes laikā Golden Laser komanda uzņēmās iniciatīvu sazināties ar klientiem, lai apmeklētu un komunicētu, un, vienlaikus precīzi nodrošinot klientu pēcpārdošanas apkalpošanu, tā reklamēja Golden Laser jaunās tehnoloģijas un jauno aprīkojumu.