1
Amerikas Savienotajās Valstīs
2018. gada IFAI izstāde rit pilnā sparā
Teksasā pilnā sparā rit IFAI Expo 2018 – Industrial Fabrics Association International izstāde.
Šī ir autoritatīvākā, ietekmīgākā un vērienīgākā starptautiskā speciālo audumu nozares izstāde Ziemeļamerikā., un šeit ierodas labi pazīstami ražotāji un pircēji no visas pasaules. Protams, ir ieradusies arī GOLDEN LASER komanda.
Gadu gaitā mēs esam bijušiuzstājot uz dalību pasaules autoritatīvākajās nozares izstādēs, izprotot jaunākās tehnoloģijas un pielietojumu nozarēun tiecas kļūt par nozares līderi lāzeru lietojumprogrammās.
2
ZELTA LĀZERA debija IFAI
Klienti seko mums jau daudzus gadus.
Šajā izstādē mēs ne tikai ieguvām vismodernāko informāciju par nozari, bet arī ieguvām lielāku klientu atzinību un atzinību.
Izstādes pirmajā dienā mūs atrada kāds amerikāņu klients, kurš ar mums tikās pirms daudziem gadiem, un piedāvāja izmantot GOLDEN LASER lāzerrisinājumus. Izrādījās, ka šis klients darbojas izpletņu nozarē. Mēs viņu apmeklējām tikai vienu reizi pirms četriem gadiem. Lai gan viņš vēl nebija gatavs izmantotlāzergriešanas mašīnatajā laikā GOLDEN LASER zīmols iesēja viņa sirdī sēklu.Kad viņš bija gatavs uzlabot savu produktu, pirmais, kas viņam ienāca prātā, bija ZELTA LĀZERS.
3
Laiks ir kā siets, un galu galā visas nogulsnes tiks aizskalotas.
Vācu vēsturnieks Viteks reiz teica: Laiks ir siets, un galu galā visi nogulumi tiks aizskaloti.
Mēs vēlamies teikt, ka laiks ir siets, un tas atstās dzirkstošu zeltu.
Pēdējo četru gadu laikā šis klients ir sazinājies ar neskaitāmiem uzņēmumiem. Un tas, kas viņa sirdī noteikti paliek, ir sirsnīga atzinība un pateicība.
Turklāt šo klientu pirms daudziem gadiem iepazīstināja GOLDEN LASER lietotājs. Tāpēc mēs esam pateicīgi jau vairāk nekā desmit gadus, neatkarīgi no tā, vai tā atrodas Ķīnā vai ārzemēs,Mums nepārtraukti ir bijuši GOLDEN LASER fani, kas veic mūsu zīmola publicitāti, un GOLDEN LASER produkti un pakalpojumi ir nodoti no viena klienta otram.
Mēs vienmēr esam uzstājuši uz sākotnējo ieceri, neatkarīgi no tirgus svārstībām,vienmēr nodrošināt klientus ar augstākas kvalitātes produktiem un visaptverošākiem pakalpojumiemCentieties panākt, lai labi produkti un pakalpojumi runātu paši par sevi.