Atbalsts - GoldenLaser

Atbalstīt

Vienmēr sniedziet vērtīgu pakalpojumu klientiem

Klausieties klientus / analīzes klientu vajadzības / atrisināt klientu problēmu / uzlabot lāzera lietojumprogrammu / Remould nozares statusu

Uz klientu orientēts

Koncentrējieties uz nozares tendencēm, uzstājot uz tirgu orientētu, lai izstrādātu un izpētītu jaunus produktus.

Analizēt klientu vajadzības

Mūsu speciālisti veic priekšizpētes analīzes un palīdz jums izvēlēties pareizās lāzera sistēmas un rīkus jūsu individuālajām lietojumprogrammām.

Precizitātes ražošana

Augsti precizitātes ražošanas standarti, lai klientiem nodrošinātu augstas kvalitātes lāzera mašīnas un risinājumus.

Pilnīga produktu piegāde

Pabeidziet lāzera mašīnu ražošanu, piegādi, uzstādīšanu un apmācību līgumā norādītajā laikā.

Uzlabot pielāgoto produktu kvalitāti

Apkopojiet klientu pieredzes informāciju tajā pašā nozarē un uzlabojiet lāzera mašīnu veiktspēju un funkcijas.

Uzlabot produkta īpašību ietekmi

Koncentrējieties uz produktu detaļu uzlabošanu, kā arī lāzera mašīnu īpašībām un priekšrocībām segmentēšanas jomā, kas nav klientu cerības.

Pirms pārdošanas pakalpojumu konsultācija

Izdariet pareizo izvēli jūsu lietojumprogrammu nozarei, lai tā atbilstu jūsu prasībām. Mūsu speciālisti ar prieku jums konsultēsies par Zelta lāzera daudzpusīgajām lāzera sistēmām.

Mūsu speciālisti veic priekšizpētes analīzi, lai palīdzētu jums izvēlēties pareizās lāzera sistēmas jūsu lietojumam.

Mūsu plašais lāzeru mašīnu klāsts jebkurā laikā piedāvā labvēlīgus apstākļus. Ātri un vienkārši veiciet pāreju uz lāzera tehnoloģijām.

Izstrādājot un jauninot lāzera sistēmas, kā arī programmatūras atjaunināšanu, mēs pastāvīgi atveram jaunas iespējas un lietojumprogrammas.

Uzstādīšana uz vietas, nodošana ekspluatācijā un apmācība

Lai sasniegtu optimālos ražošanas parametrus un nodrošinātu drošu un efektīvu lāzera mašīnu izmantošanu.

Mēs veicam visaptverošas sistēmas, darbības un uzturēšanas apmācības uz vietas. Apmācība ietver:

Lāzera drošības aizsardzības zināšanas

Lāzeru pamatprincips

Lāzera sistēmas konfigurācija

Programmatūras darbība

Sistēmas darbība un piesardzības pasākumi

Sistēmas ikdienas apkope, lāzera pielāgošana un rezerves daļu nomaiņa Darbības prasmes

Apkope un apkope

Izmantojot mūsu apkopi un apkalpošanu, mēs nodrošinām jums ātru un uzticamu atbalstu, ļaujot ražotni darboties vienmērīgi ar augstas precizitātes lāzera mašīnu.

Tehniski jautājumi un sūdzības

Ja jūsu lāzera mašīnām, kas iegādātas no Zelta lāzera, ir tehniski jautājumi un kļūdas, lūdzu, sazinieties ar:

Tālr.

0086-27-82943848 (Āzijas un Āfrikas apgabals)

0086-27-85697551 (Eiropas un Okeānijas apgabals)

0086-27-85697585 (Amerikas apgabals)

Klientu apkalpošana

E -pasts[aizsargāts e -pasts]

Ja jums ir kādi jautājumi par vainu, lūdzu, sniedziet mums šādu informāciju:

• Jūsu vārds un uzņēmuma nosaukums

• Fotonosaukuma plāksneuz jūsu GoldenLaser mašīnas (norādotModeļa numurs, Sērijas numursunSūtījuma datums)

nosaukuma plāksne(Dampleplate ir šāda)

• Vainas apraksts

Mūsu tehnikas apkalpošanas komanda jūs nekavējoties atbalstīs.


Uzrakstiet savu ziņojumu šeit un nosūtiet to mums

Atstājiet savu ziņojumu:

whatsapp +8615871714482